Cada Freestanding

Cazi baie freestandig ieftine

Termeni și condiții

Termenii și condiții de utilizare

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.cadafreestaning.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii şi condiţiile prezentate mai jos:

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Societatea MY STAFF SERVICES S.R.L. prin intermediul magazinului virtual www.cadafreestaning.ro catre Cumparator si pot fi modificate oricand de catre MY STAFF SERVICES S.R.L.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator – societatea comerciala MY STAFF SERVICES S.R.L. avand sediul social in PETRESTI, Str. INTR. MATINA, Nr. 4C, de inregistrare la Registrul Comertului: J23 /3331 /2010, CIF RO27844583, jud. Ilfov.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Continut – Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continut oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Confirmarea Comenzii se face telefonic.

Preturile produselor din comanda sunt valabile 2 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii.

Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, MY STAFF SERVICES S.R.L. isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a MY STAFF SERVICES S.R.L si a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare/publicare)

6. CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului / Comenzii si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Mesajele MY STAFF SERVICES S.R.L.  sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de MY STAFF SERVICES S.R.L. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.cadafreestanding.ro. MY STAFF SERVICES S.R.L.  nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date MY STAFF SERVICES S.R.L., cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai MY STAFF SERVICES S.R.L.: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care MY STAFF SERVICES S.R.L. poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc. 

7. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina proprie plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

8. FACTURARE – PLATI

Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului https://www.cadafreestaning.ro includ  T.V.A. conform legii in vigoare.

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate nu conţin taxa de transport. Taxa de transport poate fi găsita pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respectiv printre condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă o dată comanda sau oricare din părţi poate renunţa la aceasta.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. 

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul, MY STAFF SERVICES S.R.L va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii atat in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau, cat si tiparit.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre MY STAFF SERVICES S.R.L in Contul de client sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: office@cadafreestaning.ro.

 

9. LIVRARE

a. Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in unitatile teritoriale MY STAFF SERVICES S.R.L., conform optiunii Clientului.

b. Transport – Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

Toate coletele fragile trimise prin firma de curierat rapid beneficiază de opțiunea suplimentară ,,Deschidere colet”. Prin această opțiune clientul este obligat să verifice la livrare dacă produsul este sau nu deteriorat. Prin recepționarea coletelor clientul își asumă responsabilitatea că produsele sunt conforme cu ceea ce a comandat și totodată, că sunt intacte.

Coletele trimise prin firmele de curierat specializate pe produse volumetrice și paleți, nu beneficiază de ,,Deschidere colet”, astfel clienții au obligația ca într-o oră de la recepționarea coletelor, să ne semnaleze pe oricare cale ( telefon, e-mail, WhatsApp ) dacă produsele sunt sau nu deteriorate sau orice altă neconformitate cu ceea ce clientul a comandat. După expirarea termenului de o oră de la recepționarea mărfii reclamațiile nu mai pot fi făcute. În cazul coletelor volumetrice curierul nu asigură manipularea coletelor până în casă sau apartament.

10. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de MY STAFF SERVICES S.R.L Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 15 zile calendaristice. In acest caz se vor respecta prevederile procedurii „Returnare produs”.

·  Returnare produs:

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4).1. Cadrul legal Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 30 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. In cazul persoanelor juridice, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

·  Excepțiile

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/201

·  Transferarea riscului

Conform cu Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015:

“În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.”

·  Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin notificare telefonică sau prin e-mail.

În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.

·  Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:

Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumparatorul renunta la achiziționarea produsului în termen de 30 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2).

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14. punctul 3).

Costuri suportate de către vânzător:

Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.

Nota (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).

· Rambursarea sumelor

In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.

· Ghid de retur

Ai comandat ceva ce nu ți se potrivește sau nu este pe placul tău?

Urmează pașii de mai jos:

IMPORTANT:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  • Să nu treacă mai mult de 30 zile din momentul când ai intrat în posesia produsului.
  • Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
  • Schimbul direct de produse nu este posibil. Trebuie să returnezi ce nu ți se potrivește și să plasezi o nouă comandă.
  • Riscul este transferat consumatorului în momentul predării produselor către transportator.
  • Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ!
  • Costul de returnare va fi înapoiat în cazul în care produsul prezintă defecţiuni sau nu este cel comandat de dumneavoastră.
  • Taxele de transport NU vor fi rambursate! NU trimite coletul “cu plata la livrare” – coletul va fi refuzat, acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR – RETUR de către dumneavoastră.

Ce trebuie să faci?

1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.

Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: SameDay, FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD etc.). Ambalează coletul conform cerințelor firmei de curierat aleasă.

2. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR MY STAFF SERVICES” și trimite-l la adresa: Bucuresti, str. Preciziei nr. 9B.                           Număr telefon: 0744 364 885.

Important: Specifică curierului că dorești opțiunea pentru deschiderea coletului!

3. După primirea coletului, colegii noștri îl vor analiza cu grijă, iar dacă acesta îndeplinește toate condițiile, contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului. 

Dacă coletul nu va respecta condițiile agreate, returul va fi refuzat. Coletul va fi trimis către dumneavoastră, iar taxele de transport TUR-RETUR vor fi suportate de dumneavoastră.

11. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.cadafreestanding.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de MY STAFF SERVICES S.R.L., certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Societatea MY STAFF SERVICES S.R.L.

Pentru produsele din Comanda care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie emise de catre MY STAFF SERVICES S.R.L., MY STAFF SERVICESS.R.L.  va transmite Cumparatorului aceste certificate de garantie fie in format electronic prin adaugarea certificatului de garantie aferent produsului in Contul Cumparatorului fie prin prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau in format tiparit.

Pentru o corecta comunicarea certificatului de garantie aferent produsului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: office@cadafreestaning.ro

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din MY STAFF SERVICES S.R.L. veti primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@cadafreestaning.ro

Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre MY STAFF SERVICES S.R.L.  , iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.

Situatia in care clientul pierde garantia:

  1.  Daca clientul nu respecta instructiunile de montare.
  2.  Daca clientul nu respecta regulile de intretinere și curatare.
  3.  Daca produsele sunt deteriorate datorita montarii si depozitarii necorespunzatoare.

Instructiuni de intretinere si curatare:

  1.  Curatarea produselor se face cu un detergent bland.
  2.  Nu se folosesc solutii abrazive si agresive.
  3.  Nu se folosesc bureti abrazivi.
  4.  Se folosesc doar lavete moi .
  5.  Bateriile colorate si cele mate au nevoie de o curatare mai delicata, deoarece solutiile din comert pot sa duca la matuirea sau patarea produselor.

 

12. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

13. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

MY STAFF SERVICES S.R.L.  cunoaște importanța datelor dumneavoastra personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora in conformitate cu Regulamentul General de Protectia a Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016.  De aceea, este important pentru noi să vă furnizăm într-o manieră integrată informațiile legate de prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, în cadrul prezentelor Termeni si Conditii.

MY STAFF SERVICES S.R.L.  respectă confidenţialitatea tuturor clienţilor şi confidenţialitatea tuturor vizitatorilor website-ului www.cadafreestaning.ro  şi va trata/prelucra datele personale cu mare atenţie, in conditii tehnice si organizatorice de securitate adecvata.

MY STAFF SERVICES S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastra.

14.1. Colectarea datelor

Datele cu caracter personal sunt colectate numai cu acordul/acceptul dumneavoastra, daca sunt oferite cu buna stiinta, de buna voie, din proprie initiativa, fie la solicitarea MY STAFF SERVICES S.R.L. prin website-ul www.cadafreestaning.ro prin unul din formularele online utilizate, respectiv :

  • Formularul de Contact Online;
  • Formularul de Comanda Produse Online;
  • Formularul de Solicitare Informatii;
  • Formularul de Opinia Ta;
  • Formular de Aplicare Cariera;
  • Formular de Retragere-Retur;
  • Abonarea la Newsletter;

14.2. Ce date cu caracter personal colecteaza si prelucreaza MY STAFF SERVICES S.R.L. prin website-ul www.cadafreestaning.ro

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni, care se efectuează asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea, sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restritionarea, blocarea, ștergerea, distrugerea, arhivarea.

Pentru a accesa website-ul www.cadafreestaning.ro, nu este nevoie sa ne furnizati niciun fel de date cu caracter personal.

MY STAFF SERVICES S.R.L , prin intermediul site-ului www.cadafreestaning.ro prelucreaza printre altele, urmatoarele date cu caracter personal:

  • numele și prenumele;
  • telefon;
  • adresa de domiciliu/reședință/livrare;
  • e-mail contact;

14.3. Scopul colectării datelor. 

Utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal doar in urmatoarele scopuri:

Marketing, promovare, reclama, publicitate, concursuri, loterii publicitare, programe de loialitate, inclusiv transmiterea de oferte comerciale generale sau personalizate; dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor;

Gestionarea relatiilor cu clientii; comunicarea comerciala cu clientii prin orice mijloc de comunicare;

Indeplinirea obligatiilor legale incidente;

Comunicarea cu organismele/autoritatile/institutiile publice sau de interes public; Activitati de audit si control/supraveghere;

Arhivare, scopuri statistice;

Colectare debite/Recuperare debite restante;

Solutionarea disputelor si litigiilor, punerea in executare a unor hotarari judecatoresti, arbitrale, ordine judecatoresti, etc.

informarea Clienţilor/Cumpărătorilor privind situaţia Contului lor,

informarea  Cumpărătorilor privind evoluţia şi starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor şi Serviciilor oferite, activităţii comerciale, de promovare a  Bunurilor şi Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piaţă, de statistică, de urmărire şi monitorizare a vânzărilor şi comportamentul Clientului/Cumpărătorului.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scop promotional (marketing)

Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra (cum ar fi: nume si prenume, adresa de e-mail, nr. fax, nr. telefon mobil/fix, etc ) vor putea fi prelucrate de  MY STAFF SERVICES S.R.L cu respectarea drepturilor dvs., in special a dreptului de informare si opozitie, in urmatoarele scopuri: marketing (inclusiv marketing direct), concursuri, loterii publicitare, efectuarea de comunicari comerciale pentru serviciile  MY STAFF SERVICES S.R.L, prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin intermediul serviciilor de comunicatii electronice. Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra vor putea fi folosite in scop promotional (marketing) si pentru produsele sau serviciile altor parteneri ai MY STAFF SERVICES S.R.L., cu respectarea drepturilor dumneavoastra.

Indiferent de situatie, in cazul in care veti dori ca datele cu caracter persoanal sa inceteze a mai fi prelucrate de MY STAFF SERVICES S.R.L, ne puteti solicita in mod expres incetarea oricarei prelucrari de date din partea noastra. Totodata, atunci cand veti dori sa nu mai primiti newslettere sau materiale informative din partea www.cadafreestaning.ro, va puteti dezabona folosind butonul „Dezabonare” sau „Unsubscribe”.

14.4. Durata prelucrarii datelor cu caracter personal

În vederea realizării scopului menţionat, MY STAFF SERVICES S.R.L va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe toata perioada de desfasurare a activitatilor MY STAFF SERVICES S.R.L pana in momentul in care dumneavoastra, sau reprezentantul legal/conventional al dvs, veti exercita dreptul de opoziţie/ de stergere (cu exceptia situatiei in care MY STAFF SERVICES S.R.L. prelucreaza datele in baza unei obligatii legale sau justifica un interes legitim). Ulterior încheierii operaţiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, dacă dumneavoastra sau reprezentantul legal/conventional nu veti exercita dreptul de opoziţie/de stergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către MY STAFF SERVICES S.R.L pe durata de timp prevăzută în procedurile interne MY STAFF SERVICES S.R.L si/sau vor fi distruse.

14.5. Cine sunt persoanele vizate?

Persoanele (vizate) ale caror date pot fi prelucrate de catre MY STAFF SERVICES S.R.L., prin intermediul website-ului www.cadafreestaning.ro, exclusiv in scopurile mai jos mentionate sunt:

Clientii persoane fizice si juridice ai MY STAFF SERVICES S.R.L (actuali, fosti sau potentiali).

14.6. Consecintele refuzului furnizarii datelor cu caracter personal.

Dumneavoastra, in calitate de persoana vizata, sunteti obligati sa furnizati datele complete, actualizate si corecte cerute de catre formularele existente pe website-ul www.cadafreestaning.ro

Pentru a va putea oferi anumite servicii specifice activitatii website-ului www.cadafreestaning.ro  MY STAFF SERVICES S.R.L va solicita datele cu caracter personal necesare prestarii respectivelor servicii, iar refuzul de a furniza astfel de date poate determina imposibilitatea furnizarii produselor si serviciilor MY STAFF SERVICESS.R.L

14.7. Masuri de siguranta utilizate pentru protejarea datelor personale.

Pentru a evita utilizarea fara drept a datelor personale, precum si eventualele abuzuri, utilizam metode si tehnologii de securitate, impreuna cu politici si proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate.

Securitatea integrala a datelor transmise prin internet nu poate fi niciodata garantata. In timp ce MY STAFF SERVICES S.R.L depune toate eforturile in privinta protejarii datelor dumneavoastra personale, nu putem garanta in mod absolut securitatea datelor transmise catre website-ul www.cadafreestaning.ro . Orice transmisie de date se face pe riscul dumneavoastra. Odata ce primim informatia referitoare la dumneavoastra, vom utiliza proceduri si masuri stricte de siguranta impotriva utilizarii neautorizate, nelegale, distrugerii, pierderii accidentale sau divulgarii datelor personale.

14.8. Securitatea datelor bancare.

In cazul platilor efectuate cu cardul comercializarea se efectueaza prin intermediul solutiilor de plata online oferite de terti autorizati in relatia cu MY STAFF SERVICES S.R.L In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv/nelegal de persoane neautorizate, tertii autorizati in relatia cu MY STAFF SERVICES S.R.L garanteaza legalitatea si securitatea datelor personale (numar de card, data expirarii, etc) si a sistemelor informatice utilizate.

 Conditiile transferurilor de date personale in afara spatiului UE si al Zonei Economice-Europene Transferurile de date in afara spatiului UE si al Zonei Economice-Europene se pot face numai in conditiile prevazute de legislatia specifica nationala si UE privind protectia persoanelor Fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestora.

14.9. Drepturile persoanelor

In relatia cu MY STAFF SERVICES S.R.L, dumneavoastra, beneficiati conform prevederilor legale aplicabile de urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie si procesul individual automatizat.

Totodata, atunci cand prelucrarea se realizeaza pe consimtamant, dumneavoastra aveti dreptul de a va retrage consimtamantul in orice moment in forma scrisa si electronica, adresata MY STAFF SERVICES S.R.L, in conditiile legislatiei aplicabile, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.

De asemenea, dumneavoastra aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, prelucrarii datelor personale in scop de marketing direct, utilizand, daca este cazul, functiile de dezabonare incluse pe website-ul www.cadafreestaning.ro

14.10. Cum va puteti exercita drepturile dumneavoastra?

Pentru exercitarea acestor drepturi, dumneavoastra va puteti adresa MY STAFF SERVICES S.R.L cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail: office@cadafreestaning.ro sau la urmatoarea adresa de corespondenta: MY STAFF SERVICES S.R.L., PETRESTI, Str. INTR. MATINA, Nr. 4C, jud. Ilfov. Cererii i se va atasa o copie lizibila a actului de identitate al semnatarului.

Prin citirea acestui document dumneavoastra ati luat la cunostinta si intelegeti faptul ca datele cu caracter personal furnizate catre MY STAFF SERVICES S.R.L constituie elemente determinante pentru accesarea serviciilor oferite de MY STAFF SERVICES S.R.L. si/sau derularea activitatii comerciale/contractuale.

Dacă nu sunteţi de acord cu oricare dintre termenii prezentelor termeni si conditii, nu ne furnizaţi datele dvs. personale.

MY STAFF SERVICES S.R.L nu va prelucra datele dumneavoastra personale decat in masura in care acest demers este necesar indeplinirii scopurilor mai sus mentionate cu respectarea masurilor legale de securitate si confidentialitate a datelor in conformitate cu Regulamentul General de Protectie a Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016.  

15. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 

16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul act este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societatea MY STAFF SERVICES S.R.L si utilizatori / clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceastea nu vor fi posibile, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul MY STAFF SERVICES S.R.L.

Contul meu